۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82097161
T T
۰ نفر

شركت ملوان ها در مزايده خريد امتياز نفت

۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82097161
شركت ملوان ها در مزايده خريد امتياز نفت

انزلي - ايرنا - باشگاه ملوان بندرانزلي تيم سقوط كرده از ليگ برتر، به اميد حضور مجدد در اين سطح از فوتبال كشور با ارسال پاكت پيشنهادي، به طور رسمي در مزايده خريد امتياز باشگاه نفت شركت كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از سايت رسمي باشگاه ملوان، نمايندگان باشگاه ملوان كه هفته گذشته در جلسه توجيهي و مذاكره براي خريد امتياز باشگاه نفت در تهران حضور پيدا كرده بودند پس از موافقت و تصويب هيات مديره اين باشگاه، پاكت پيشنهادي خود جهت حضور در مزايده خريد باشگاه نفت را به كميته واگذاري اين باشگاه ارائه كردند.
بر اين اساس؛ مديران باشگاه ملوان كه به طور جدي خواهان خريد امتياز نفت هستند همزمان با اخرين روز از زمان تعيين شده، بسته پيشنهادي خود را به دبير كميته واگذاري باشگاه نفت تحويل دادند.
سايت ملوان اعلام كرده باشگاه ملوان به عنوان يكي از متقاضيان خريد، همراه بسته پيشنهادي خود يك فقره چك تضمين شده روز به ارزش 10 درصد از رقم پيشنهادي را تحويل كميته واگذاري كرد.
در خاتمه اين مطلب تصريح شده: باشگاه به دليل محرمانه بودن مذاكرات و جلوگيري از ايجاد هيجان كاذب بين هواداران پرتعداد خود از انتشار هرگونه اطلاعات بيشتر اعم از مدل هاي بسته پيشنهادي و همينطور اعلام اعداد و ارقام به دليل حضور ساير رقبا در روند مزايده معذور است و از هواداران خود مي خواهد دقيق ترين اخبار و اطلاعات مربوط به خريد امتياز را تنها از طريق سايت و كانال رسمي اين باشگاه پيگيري كرده و توجهي به اخبار غير رسمي نداشته باشند.
6030/2007

سرخط اخبار استان‌ها