۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۲
کد خبر: 83285397
T T
۰ نفر
پليس محدوديت هاي ترافيكي تا دوم ارديبهشت ماه را اعلام كرد

تهران- ايرنا- پليس راهور محدوديت هاي ترافيكي تا دوم ارديبهشت ماه را اعلام كرد و از هموطنان خواست قبل از سفر يا تردد در استان ها در جريان اين محدوديت ها قرار گيرند.

به گزارش روز شنبه ايرنا از پليس راهور، تردد موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 28 فروردين تا دوشنبه دوم ارديبهشت از جاده هاي كرج-چالوس، هراز، فيروزكوه و جاده تهران - سمنان- مشهد همچنين جاده هاي قوچان-مشهد، سبزوار - مشهد، تربت حيدريه - مشهد و برعكس ممنوع است.
در جاده كرج- چالوس نيز تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت ممنوع است. همچنين تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 يكشنبه اول ارديبهشت از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 فردا از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.
در جاده هراز نيز تردد تريلرها، كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 امروز (شنبه31 فروردين) و همچنين از ساعت 6 تا 24 يكشنبه اول ارديبهشت ممنوع است.
همچنين تردد وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز يكشنبه (اول ارديهبشت) از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 24 همان روز با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد در اين جاده از آب اسك به رودهن (محدوده مشاء) به صورت يك طرفه است.
در جاده فيروز كوه به قائم شهر نيز تردد انواع تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا 24 روز يكشنبه اول ارديبهشت از مسير شمال به جنوب جاده قائم شهر به فيروز كوه ممنوع است.
در جاده قديم قم به كاشان و مسير بر عكس اين جاده نيز تردد وسايل نقليه باري شامل تريلر، كاميون و كاميونت به جز حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر امروز (31 فروردين) تا ساعت 18 فردا ممنوع و مسير جايگزين آزادراه قم-كاشان است.
اجتمام* 3063*9105

سرخط اخبار سیاست