۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۱
کد خبر: 83041504
T T
۰ نفر
گريژمان: رد پيشنهاد بارسلونا سخت ترين تصميم فوتبالم بود

تهران - ايرنا - «آنتوآن گريژمان» ستاره فرانسوي اتلتيكو مادريد در مصاحبه اي اذعان كرد كه رد پيشنهاد بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستاني سخت ترين تصميم دوران فوتبالي او بوده است.

به گزارش ايرنا، تارنماي خبري گل روز يكشنبه نوشت: شايعات منتشر شده در تابستان جاري حاكي از انتقال 100 ميليون يورويي مهاجم تيم ملي فرانسه به نيوكمپ بود اما اين بازيكن در ماه ژوئن و در خلال مستندي كه از تلويزيون دولتي اسپانيا روي آنتن رفت، خبر ماندن خود در اتلتيكو را به طور رسمي اعلام كرد و به شايعات پايان داد.
گريژمان در فصل گذشته در 32 بازي خود براي اتلتيكو، 19 گل به ثمر رساند و در رقابت هاي جام جهاني 2018 در 7 بازي براي آبي ها 4 بار موفق به گلزني شد و در كسب دومين عنوان قهرماني فرانسوي ها در روسيه نقش پر رنگي ايفا كرد.
در اين بين، مهاجم 27 ساله اتلتيكو در خصوص تاثيرات اين تصميم بر زندگي شخصي وي و همچنين قرار گرفتن در چالشي احساسي كه از تمايل قلبي باشگاه فعليش براي سلامت او نشات گرفته بود، لب به سخن گشود.
وي در اين باره اظهار داشت: همان طور كه پيش از اين گفتم، هواداران مرا در عشق و علاقه خود غوطه ور كردند و در انتظار بودند تا تصميم نهايي من را بدانند.
مهاجم تيم ملي فرانسه افزود: اين تصميم سخت ترين تصميم دوران فوتبالي من بود اما به اين نتيجه رسيدم كه اتلتيكو بمانم.
تيم فوتبال اتلتيكو فصل گذشته در مكان دوم جدول رده بندي جاي گرفت اما آنها در اين فصل نمايش خوبي از خود ارائه ندادند و در 5 بازي نخست خود تنها بار موفق به كسب پيروزي شدند.
ورزشي**3991**9129

سرخط اخبار ورزش