۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲
کد خبر: 82934872
T T
۰ نفر
مراسم سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب در تركيه برگزار شد

آنكارا- ايرنا- مراسم بيست و نهمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي و دوشنبه شب در محل خانه فرهنگ سفارت جمهوري اسلامي ايران در شهر آنكارا پايتخت كشور تركيه برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين آيين كه با حضور ايرانيان مقيم، دانشجويان اتباع كشورهاي عراق، افغانستان و هند و تعدادي از علاقه مندان بنيانگذار جمهوري اسلامي برگزار شد، ياد و خاطره رهبر فقيد جمهوري اسلامي ايران گرامي داشته شد.
حجت الاسلام حجت الاسلام رضا الهي منش در اين آيين همه مردم ايران را مديون و مرهون امام خميني(ره) دانست و گفت: آن مرد بزرگ در راه انبياء و اولياي الهي گام برداشت.
وي دفاع از اسلام راستين و مبارزه واقعي با طاغوت و صداقت را از جمله ويژگي هاي شخصيتي امام راحل ذكر كرد و افزود: انقلاب و نظام اسلامي ما يادگار گرانبهايي است كه با وجود پربركت او شكل گرفت.
وي خواستار حراست از همه دستاوردهاي انقلاب و نظام اسلامي شد و بيان كرد: تلاش براي استمرار و اقتدار نظام و انقلاب در همه ابعاد بهترين روش و روشن ترين مسير ادامه راه امام راحل و بنيانگذار اين انقلاب است.
به گزارش ايرنا، مراسم بيست و نهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران در شهرهاي استانبول، طرابوزان و ارزروم نيز در شب رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي با حضور گسترده ايرانيان و تعدادي از دوستداردان رهبر فقيد انقلاب برگزار شد.
خاورم/1905