۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷
کد خبر: 82839042
T T
۰ نفر
پیكر 7 جانباخته سانحه هوایی در حال انتقال به پایین دنا

یاسوج- ایرنا- معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: هم اینك پیكر 7 تن از جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج توسط نیروهای امدادی در حال انتقال به پایین ارتفاعات دنا است .

سردار كیومرث شرفی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: تیم‌های تكاوران ارتش جمهوری اسلامی و كوهنوردان مجرب هلال احمر به منطقه پازن پیر واقع در روستای نقل اعزام شده‌اند.
وی افزود: شب گذشته این افراد در شرایط نامساعد آب و هوایی در كمپ‌هایی در همان منطقه مستقر شدند.
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش بیان كرد: یك اردوگاه موقت در دامنه دنا ایجاد شده و قرار است پیكر جانباختگان به آنجا منتقل ‌شود.
وی عنوان كرد: هم اینك وضعیت جوی در منطقه پازن پیر واقع در روستای نقل محل سقوط هواپیمای تهران- یاسوج نامناسب است و بارش برف و كولاك بسیار شدید كار انتقال پیكرها را سخت كرده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یكشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترك اما در نزدیكی سمیرم اصفهان سقوط كرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مركز كنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه كوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یك پرواز از تهران به یاسوج و یك پرواز بر عكس داشت كه به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌كرد.
روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد كه لاشه این هواپیما در كوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در كهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
9868/6110/1630
۰ نفر