۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰:۵۹
کد خبر: 82794789
T T
۰ نفر
رسانه های فلسطینی: رژیم صهیونیستی شهر رفح در نوار غزه را هدف بمباران هوایی قرار داد

تهران - ایرنا - منابع فلسطینی بامداد یكشنبه گزارش كردند: جنگنده های رژیم صهیونیستی، شرق شهر «رفح» در جنوب نوار غزه را هدف بمباران هوایی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنگنده های ارتش صهیونیستی، اهدافی در گذرگاه «كرم ابو سالم» در شرق رفح را بمباران كردند.
«اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس ضمن تایید حملات جنگنده های این رژیم به نوار غزه، در صفحه رسمی خود در شبكه اجتماعی توئیتر مدعی شد: جنگنده های نیروی هوایی اسرائیل، تاسیسات زیربنایی حماس را در مرز غزه با مصر بمباران كردند.
وی ادامه داد: حماس مسئول اصلی این اقدامات در نوار غزه است.
شبكه خبری المیادین نیز در خبری فوری در این باره گزارش كرد: در نتیجه حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، صدای انفجاری مهیب در شرق رفح به گوش رسید.
جنگنده های رژیم صهیونیستی 10 دی ماه گذشته نیز مواضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) را در شرق رفح بمباران كردند.
این اقدام رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از آن صورت می گیرد كه «یواف گالانت» فرمانده پیشین ارتش رژیم صهیونیستی، «یحیی سنوار» رئیس جنبش حماس را تهدید كرد كه در صورتی كه این گروه فلسطینی بخواهد فعالیت علیه اسرائیل را از سر گیرد، ترور می شود.
سرزمین های اشغالی از 15 آذرماه كه رئیس جمهوری آمریكا، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، اوضاع نوار غزه بحرانی است و هر از چندگاهی، گروه های مقاومت فلسطینی، در پاسخ به تجاوزها و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه، راكت هایی را به سرزمین های اشغالی شلیك می كنند.
این تصمیم ترامپ كه نقض آشكار قطعنامه‌های بین‌المللی است، با مخالفت‌های بسیاری در داخل آمریكا و عرصه جهانی رو به رو شده است.
شبس**9363*1488*انتشاردهنده: بهمن بامداد**
۰ نفر