۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵
کد خبر: 82737792
T T
۰ نفر

حججي ها استوانه هاي محكم بسيج هستند

۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵
کد خبر: 82737792
حججي ها استوانه هاي محكم بسيج هستند

كرج- ايرنا- مسئول بسيج اساتيد، طلاب و روحانيون استان البرز گفت كه بسيج لشكر مخلص و مومن خداست كه معمار كبير انقلاب آن را پايه گذاري كرد و امروز حججي ها استوانه هاي محكم بسيج هستند.

حجت الاسلام علي محمودي اصل روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه سازمان بسيج طلاب و روحانيون سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز به مناسبت هفته بسيج بيانيه اي صادر كرده، افزود: به حق معمار كبير انقلاب با نقش كردن اين حديث بر ناصيۀ مكتب مقدس بسيج و بسيجي، لشكري مخلص، مومن و صادق را پايه گذاري و سازماندهي كرده است.
وي اظهار داشت: امروز از قلب اين لشكر حججي هايي برخاسته اند كه اولياء الهي هستند و فرشتگاني در كالبد آدمي؛ امروز با گذشت قريب به 4 دهه از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران آتش به اختيارهايي پرورش يافتند كه ديوار مستحكمي مقابل ولنگاري هاي فرهنگي و نفوذي هايي اند كه هدفي جز ليبراله كردن نظام مقدس اسلامي ندارند.
وي گفت: بسيجيان مخلص امروز در عرصه هاي علمي، فناوري و تحقيقاتي يك تنه و بي ادعا بار سنگين پيشرفت و موفقيت ميهن عزيزمان را بر دوش كشيده اند و هدفي جز سربلندي ايران اسلامي ندارند.
محمودي اصل ادامه داد: فرزندان امام خامنه اي در بسيج امروز به امر ولي فقيه هميشه در صحنه هاي جهادي و انقلابي حضور حماسي داشته و دارند و بي ادعا فقط به اميد رضاي حق تعالي، شهدا، امام شهدا و خشنودي قلب رهبرشان تا پاي جان خادم اسلام و مسلمين هستند و اينان آيات الهي هستند كه دليل استقامت اين تنها كشور شيعه عالم هستند و مقدمه ساز ظهور قطب عالم امكان حضرت بقيه الله الاعظم امام زمان(عج) خواهند بود.
وي گفت: ما اساتيد، طلاب و روحانيون بسيجي استان البرز با توكل به خداي متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) و تكيه بر سلاح تبليغ در خط مقدم جبهه هاي دفاع از حريم ولايت با برافراشتن بيرق حق، عدل و ايمان جنود شيطاني را منهدم مي سازيم.
اين روحاني ادامه داد: ما متعهد مي شويم كه هرگز از آرمان هاي نظام و انقلاب ذره اي منحرف نشده و گفتمان امام و رهبري را بعنوان خط شاخص قرار داده و با هرگونه تحريف آن مقابله خواهيم كرد.
وي اظهار داشت: همچنين متعهد مي شويم با عزمي جزم و اراده اي آهنين در ميادين فكري و عقيدتي در پيشبرد اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي پيشتاز باشيم.
محمودي اصل در ادامه به برنامه هاي هفته بسيج سازمان بسيج طلاب و روحانيون سپاه امام حسن مجتبي (ع) اشاره كرد و افزود: برگزاري همايش وحدت حوزه و دانشگاه با همكاري بسيج دانشجويي،
فضاسازي مدارس علميه در هفته بسيج، اعزام مبلغ و مبلغه به همراه كاروان هاي راهيان نور دانش آموزي، اعزام مبلغ و خواهران مبلغه به مدارس جهت برگزاري مراسمات هفته بسيج و كلاسداري با موضوعات معارفي از جمله اين برنامه هاست.
وي، ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگر استان، برگزاري پياده روي خانوادگي طلاب و روحانيون با همكاري مركز خدمات حوزه هاي علميه، ديدار و جلسه شوراي بسيج طلاب با نماينده ولي فقيه در استان البرز، غبارروبي مزار مطهر شهدا و برگزاري يادواره شهدا در مدارس علميه همزمان با هفته بسيج را از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در هفته بسيج عنوان كرد.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشين طهماسبي**انتشاردهنده: محمد عزيزپور

سرخط اخبار استان‌ها