۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۳:۲۲
کد خبر: 82722069
T T
۰ نفر
موضع رئيس جمهوري در برابر ياوه گويي هاي ترامپ قابل تقدير است

اهواز-ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان خوزستان ضمن تقدير از مواضع رئيس جمهوري در برابر سخنان گستاخانه ترامپ اظهار كرد: دفاع صريح رئيس جمهوري از سپاه پاسداران در برابر ياوه گويي هاي شيطان بزرگ نشان از وحدت نظام دارد.

به گزارش ايرنا آيت الله سيدمحمدعلي موسوي جزايري شامگاه دوشنبه در ديدار با وزير نيرو ضمن ابراز خشنودي از فضاي همبستگي ميان مسئولان و مردم افزود: اگرچه دشمن در صدد ايجاد تفرقه و تضعيف جمهوري اسلامي است اما با انسجام ايجاد شده موفق نخواهد شد.
وي درخصوص طرح احياي اراضي 550هزار هكتاري خوزستان و ايلام نيز يادآور شد: اجراي كامل اين طرح در خوزستان نيازمند تخصيص آب است و ما به جهت عدم تخصيص آب نگراني هايي داريم.
آيت الله جزايري با اشاره به اينكه فعاليت نيروگاه هاي متعدد ايجاد شده بر روي سدها نيز به آب نيازمند است خاطر نشان كرد: بايد به گونه اي مديريت شود كه سرمايه گذاري صورت گرفته در استان خوزستان به هدر نرود.
وي عمده درآمد مردم خوزستان را از راه كشاورزي خواند و گفت: توسعه پايدار در استان در گرو توجه به امور كشاورزي است.
نماينده ولي فقيه در استان در بخشي ديگر از سخنان خود با ابراز نگراني از مساله انتقال آب رودخانه هاي خوزستان گفت: اگر آب مورد نياز بخش صنعت از فاضلاب تصفيه شده تامين شود در اين صورت آب رودخانه كارون به ساير نقاط منتقل نخواهد شد.
وي در ادامه خواستار بازگو شدن خدمات دولت به مردم شد و يادآور شد: متاسفانه عده اي در فضاي مجازي دست به تخريب عليه مسئولان كشور به ويژه دولت مي زنند درحالي كه بايد از طريق شبكه هاي اجتماعي، صداو سيما و تريبون نماز جمعه خدمات صورت گرفته بازگو شود.
6068
خبرنگار: ندا رضاپور** انتشار:محمدعلي فريدپناه