۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸
کد خبر: 82658677
T T
۰ نفر
ترور سركردگان گروهك هاي تروريستي وابسته به ارتش آزاد در جنوب سوريه

دمشق - ايرنا - دو فرمانده گروهك هاي مسلح وابسته به گروه تروريستي ارتش آزاد، در استان درعا در جنوب سوريه، ترور شدند و هلاكت رسيدند.

به گزارش ايرنا، رسانه هاي نزديك به گروه هاي تروريستي روز جمعه اعلام كردند: 'علي محمد العبيد' از فرماندهان گروهك 'شباب السنه' روز پنجشنبه در اطراف شهرك المسيفره در شرق درعا كشته شده است.
پايگاه عنب بلدي نيز اعلام كرد كه وي با شليك گلوله افراد ناشناس ترور شده و تاكنون هيچ گروهي مسئوليت اين عمليات را برعهده نگرفته است.
اين رسانه ها و كاربران فضاي مجازي همچنين اعلام كردند: 'احمد زكريا الحريري' فرمانده گردان 'نيزه هاي بلند' وابسته به تيپ ' فجرالاسلام' وابسته به ارتش آزاد روز پنجشنبه بر اثر انفجار مين در مسير وي، كشته شده است. اين عمليات در مسير شهرك هاي ابطع و الجعيليه رخ داده است.
الحريري از اهالي شهرك ابطع و نظامي جدا شده از ارتش سوريه بود.
ترور سركردگان گروهك هاي تروريستي به موضوعي عادي در استان درعا تبديل شده است و گروه هاي مسلح مستقر در اين منطقه، يكديگر را به ترور سركردگان خود متهم مي كنند.
دو فرمانده گروه هاي تروريستي نيز16 تيرماه در اين منطقه به دست افراد ناشناس ترور شدند.
'محمود فواز الغطيبي' فرمانده گردان اهل كتاب وابسته به تيپ شهداي حوران زيرمجموعه ارتش آزاد در شهرك داعل در شمال استان درعا به دست افراد ناشناس كشته شد.
همچنين افراد ناشناس'محمد عبدالله الغزاوي' از فرماندهان تيپ وليد القيسي وابسته به جيش الثور زيرمجموعه ارتش آزاد را در مقابل منزلش در شهرك المزيريب در غرب درعا به هلاكت رساندند.
خاورم**6116**1486**ناشر: محسن شريفي**