۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82550437
T T
۰ نفر

انصارالله یمن: گزارش ولد الشیخ اشتباه است

۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82550437
انصارالله یمن: گزارش ولد الشیخ اشتباه است

تهران- ایرنا- محمد علی الحوثی رئیس كمیته عالی انقلابی روزچهارشنبه با بیان این مطلب كه گزارش ولد الشیخ فرستاده سازمان ملل به شورای امنیت دارای اشتباهات زیادی است طرح وی درباره بندر الحدیده را بیانگر نقش سازمان ملل در تاخیر پرداخت حقوق كارمندان دانست.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، رئیس كمیته عالی انقلابی با صدور بیانیه ای اعلام كرد : وظیفه ملی ایجاب می كند جعلی بودن نقش این نماینده كه بخشی از تجاوز به مردم یمن تبدیل شده و بدون هیچ خجالت و یا سیاستی به نفع تجاوز آمریكایی عربستانی وهم پیمانانشان كار می كند، افشا شود.
رئیس كمیته عالی انقلابی با تاكید بر اهمیت تداوم برپایی راهپیمایی در برابر مقر سازمان ملل و محكوم كردن مواضع آن نسبت به مصائب مردم یمن، اعمال فشار بر سازمان ملل را برای آنها نگران كننده دانست.
وی بهانه جویی های فرستاده سازمان ملل را ادعاهای باطل خواند وگفت: مدیریت بانك مركزی در صنعا پایتخت در سال 2016 فرستاده ویژه را درجریان جزئیات گردش مالی به صورت رسمی با صدور بیانیه ها و ارائه اسناد، روش وارد كردن درآمدها وچگونگی خرج كردن آن وپرداخت حقوق كارمندان همه استان ها وتعهدات جمهوری یمن به دانشجویان، سفارتخانه ها با هماهنگی كمیته عالی انقلابی گذاشت.
گزارش روز گذشته سه شنبه ولد الشیخ به شورای امنیت پر اشتباه و موارد جعلی برای تحقق اهداف نظامی وسیاسی دشمن و در مغایرت كامل با قوانین بین المللی و انسانی بود.
عربستان همراه با چند كشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این كشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت كرد .
این تجاوز نظامی تاكنون نتیجه ای جز كشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این كشور نداشته است.
خاورم** 1453 ** 1064
مترجم: آمنه دهقان ** انتشار دهنده : فرشاد محسن زاده
۰ نفر