۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴
کد خبر: 82539776
T T
۰ نفر
جسد دختر بچه 13 ساله بعد از حدود 45 روز در سد زهك سیستان پیدا شد

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر امروز /یكشنبه/ هنگام جستجو برای یافتن جسد جوان 20 ساله غرق شده در سد زهك سیستان، جسد دختر بچه 13 ساله ای را بعد از گذشت حدود 45 روز، در این محل كشف كردند.

رسول راشكی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 دختر بچه هشت و 13 ساله در روز 17 فرودین امسال در روخانه هیرمند غرق شدند كه جسد دختر بچه هشت ساله بعد از 2 روز با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر پیدا شد و تلاش ها برای یافتن جسد خواهر دیگر بی نتیجه ماند.
وی ادامه داد: روز گذشته در پی غرق شدن جوان 20 ساله ای در سد زهك نیروهای امدادی هلال احمر وارد عمل شدند و امروز در حال جستجو برای یافتن جسد این جوان بودند كه به جسد دختر بچه 13 ساله كه در فرودین ماه غرق شده بود برخوردند.
وی افزود: نیروهای هلال احمر بلافاصله بعد از یافتن جسد این دختر بچه 13 ساله آن را تحویل خانواده وی دادند.
راشكی گفت: جستجو برای یافتن جسد جوان 20 ساله همچنان ادامه دارد.
وی بیان كرد: بیشتر افرادی كه در رودخانه های سیستان غرق شده اند جوانانی بودند كه بدون فراگیری فنون شنا وارد آب شده و در همان دقایق اولیه غرق شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: شنا در رودخانه های منطقه سیستان به دلیل وجود چاههای حفر شده در گذشته بسیار خطرناك است اما با وجود هشدارهای داده شده متاسفانه برخی افراد بدون توجه به این هشدارها وارد رودخانه ها شده و جان خود را از دست می دهند.
به گزارش ایرنا سیستان با پنج شهرستان زابل، زهك، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
۰ نفر