۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹
کد خبر: 82472068
T T
۰ نفر
رئیس ستاد انتخابات ری: 315 نفر تا پایان روز چهارم داوطلب شركت در انتخابات شوراها شده اند

شهرری ـ ایرنا ـ رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری از ثبت نام قطعی 315 نفر تا پایان روز چهارم برای عضویت در شوراهای شهر و روستا سطح شهرستان ری خبر داد.

هادی تمهیدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در روز سوم فروردین به عنوان چهارمین روز از ثبت نام، تعداد 18 نفر در بخش مركزی، 4 نفر در بخش خاوران، 14 نفر در بخش كهریزك، 27 نفر در بخش قلعه نو و 17 نفر در بخش فشافویه و 20 نفر در بخش شهری(باقرشهر، كهریزك و حسن آباد) ثبت نام كردند.
به گفته وی از تعداد 100 نفر ثبت نامی امروز(پنجشنبه)، تعداد 10 نفر زن و 90 نفر مرد داوطلب شركت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شده اند.
وی گفت: بخش كهریزك در دو شهر كهریزك و باقرشهر جمعا 12 منتخب شهری و 54 منتخب روستایی خواهد داشت ضمن اینكه بخش مركزی ری نیز 46 منتخب روستایی خواهد داشت.
تمهیدی ادامه داد: بخش خاوران 40 منتخب روستایی، بخش قلعه نو 54 منتخب روستایی و همچنین بخش حسن آباد فشافویه 5 منتخب شهری و 23 منتخب روستایی خواهد داشت.
وی گفت: ثبت نام كاندیداهای عضویت در شورای شهر و روستا از روز دوشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا پایان ساعت اداری روز 6 فروردین ادامه خواهد داشت افزود: ستاد انتخابات شهرستان ری مستقر در فرمانداری ویژه ری از ساعت 8 صبح تا 4 عصر كار ثبت نام از متقاضیان عضویت در شورای شهر باقرشهر، كهریزك و حسن آباد را انجام می دهد.
وی گفت: كاندیداهای متقاضی در روستاهای تابعه این سه بخش و همچنین بخش قلعه نو و بخش خاوران باید برای ثبت نام به بخشداری های این سه شهر مراجعه كنند.
تمهیدی همچنین گفت: كار ثبت نام از كاندیداها در صورت ازدحام روزانه تا هر ساعتی كه كاندیدا در ستاد انتخابات حضور داشته باشد ادامه می یابد و پرونده آن روز با ثبت نام از آخرین كاندیدای حاضر در ستاد بسته می شود.
وی گفت: 8 كاربر در ستاد مركزی انتخابات شهرستان ری در فرمانداری و 5 كاربر نیز در سه بخشداری تابعه این شهرستان كار ثبت نام متقاضیان را انجام می دهند كه در صورت نیاز امكان افزایش این كاربران وجود دارد.
وی همچنین گفت: متقاضیان عضویت در شورای شهر برای ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش باید به فرمانداری تهران مراجعه كنند و امكان ثبت نام از آنان در فرمانداری شهرستان ری وجود ندارد.
وی از همه كاندیداها خواست تا با به همراه آوردن مدارك مورد نیاز به صورت كامل در تسریع ثبت نام خود كمك كنند.
داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند از امروز با در دست داشتن اصل شناسنامه عكس دار و 2 نسخه تصویر كلیه صفحات آن، اصل كارت ملی و تصویر آن، اصل كارت پایان خدمت نظام وظیفه یا كارت معافیت دائم برای مردان یا مدركی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عكس جدید 4 × 3 و ارایه اصل و یك نسخه تصویر مدرك تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرك معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یك مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوءپیشینه كه از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه كنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
6139
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست