۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶
کد خبر: 82470434
T T
۰ نفر
جان باختن 15 نفر در حوادث جاده اي آذربايجان شرقي/ ترافيك روان در محورهاي استان

تبريز - ايرنا - رئيس پليس راه آذربايجان شرقي گفت: در ايام تعطيلات نوروزي 15 نفر بر اثر حوادث جاده اي در محورهاي ارتباطي استان جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ جواد ناموران روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا افزود: اين تعداد افراد در پي وقوع 6 مورد تصادف جاده اي جان باخته و بيش از 10 مصدوم نيز راهي بيمارستان شده اند.
وي با بيان اينكه يكي از اين تصادف هاي مرگبار صبح امروز در محور مرند - خوي روي داد، اظهار كرد: اين حادثه در اثر خواب آلودگي راننده اتوبوس مسافربري و برخورد با يك دستگاه ون روي داد و در آن 6 نفر جان باخته و 5 نفر مصدوم شدند.
رئيس پليس راه آذربايجان شرقي يادآوري كرد: هم اكنون مشكل خاصي در راه هاي ارتباطي استان وجود ندارد و با وجود افزايش تردد خودروها در اين محورها، ترافيك عادي و رواني در آن ها در جريان است.
سرهنگ ناموران از رانندگان و مسافران نوروزي خواست علاوه بر رعايت قوانين و مقررات رانندگي با سرعت مطمئنه رانندگي كرده و كمربند ايمني را ببندند.
وي گفت: ماموران پليس راه با حضور در محورهاي ارتباطي استان در صورت مشاهده سرعت غيرمجاز، سبقت غيرمجاز و ارتكاب اعمال خطر آفرين از سوي رانندگان، خودروي آن ها را به پاركينگ هدايت مي كنند.
در استان آذربايجان شرقي ۲۳۵ كيلومتر آزادراه، ۴۳۹ كيلومتر بزرگراه، يك هزار و ۴۲ كيلومتر راه اصلي، يك هزار و ۷۲۵ كيلومتر راه فرعي و 10 هزار و ۵۶۹ كيلومتر راه روستائي وجود دارد.
خبرنگار: پرويز بابائي ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183