۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۵۸
کد خبر: 82467688
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد: مردم در انتخابات شوراها به افراد دلسوز و كارآمد رای دهند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شوراهای اسلامی در نظام و انقلاب اسلامی مهم و نقش آفرین هستند و مردم باید با انتخاب آگاهانه به حضور افراد دلسوز به كشور در شوراها كمك كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه یزد با اشاره به ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها افزود: توقع مردم انتخاب شورایی است كه برای مسائل مختلف مردم فعالیت كند و منافع جامعه را بر هر چیز دیگری ترجیح دهد.
وی ادامه داد: آحاد مردم ما باید در انتخابات شوراهای اسلامی با بررسی و دقت كامل به افراد متدین ، دلسوز ، دارای تجربه لازم و همچنین كسانی كه دغدغه كشور و دین دارند رای دهند كه موضوع بسیار مهمی است.
امام جمعه یزد تصریح كرد: نتیجه انتخاب مردم در شوراهای اسلامی و حتی رئیس جمهوری باید بنحوی باشد كه هدف آن حل و فصل مسائل و مشكلات و دارای نتایج ارزشمند برای مردم فداكار باشد.
ناصری گفت: كسانی كه قصد ورود به عرصه انتخابات پیش رو را دارند باید همه همواره خدا و مصالح نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند و گروه بازی را كنار بگذارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه به فرا رسیدن سال جدید و حضور مسافران و گردشگران به استان همانند سال های گذشته اشاره كرد و گفت: باید همگان بعد دینی و فرهنگی یزد را مدنظر قرار دهند.
ناصری گفت: بر هتلداران و همچنین كاركنان در مجموعه های گردشگری و میزبانی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است كه حرمت ها و غفاف و حجاب را جدی و با دقت مراعات كنند.
وی افزود: بر بسیجیان ، نیروهای انتطامی و حتی روحانیون است كه امور فرهنگی و حفظ حرمت ها را یادآور شوند و همه افراد و خانواده در ایام نوروز مسئول هستند كه امیدواریم مسائل شرعی رعایت شود.
امام جمعه یزد همچنین از عموم مردم استان یزد برای جلوگیری از اسراف در خریدهای نوروزی خود و رسیدگی به وضعیت نیازمندان را مورد تاكید قرار داد .
ناصری میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین حضرت امام خمینی (ره) را تبریك گفت و بر الگوگیری جامعه اسلامی در اخلاق ، رفتار و منش و همچنین تحقق خواسته های بانوی نمونه اسلام تاكید كرد.
وی افزود: تربیت دینی فرزندان ، توجه به خانواده و سبك زندگی دینی و معنوی باید همواره مدنظر عموم مردم در جامعه اسلامی باشد چون دشمنان با ابزارهای نوین فرهنگی خود بشدت به دنبال تضعیف ارزش های الهی در جامعه هستند.
امام جمعه یزد به توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته اشاره كرد و راه عزت و سعادت را تنها در گرو ولایتمداری ، داشتن بینش و بصیرت و وحدت كلمه ذكر كرد .
7536/ 5054 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها