۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
کد خبر: 82338905
T T
۰ نفر
حضور ١٥٠ تيم از پليس راهور در معابر پايتخت/
بارش برف خللي در تردد خودروها ايجاد نكرد

تهران - ايرنا - رئيس پليس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش برف و باران در سطح شهر به ويژه در مناطق شمالي گفت: در اين راستا 150 تيم از ماموران در معابر مستقر و خللي در تردد خودروها ايجاد نشد.

سردار محمدرضا مهماندار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص وضعيت اكنون و شب گذشته معابر و تردد در تهران با وجود بارش برف افزود: باتوجه به اعلام هواشناسي در خصوص بارش برف در روز جمعه، از روز گذشته با چند جلسه هماهنگي با مديران شهرداري برگزار كرديم كه حاصل آن به مديريت مناسب تردد شهروندان در روز برفي تهران منتج شد.
وي ادامه داد: از ساعت چهار صبح امروز(جمعه) ١٥٠ تيم ، ٥٠٠ نفر و ١٠ دستگاه جرثقيل در مناطق مختلف شهر به خصوص شمال شهر تهران حضور فعال داشتند و همچنين با شن ريزي به موقع نيروهاي شهرداري در معابر مختلف به ويژه بزرگراه ها بدون كوچكترين حادثه ، عبور و مرور خودروها در بارش برف پايتخت از نيمه شب گذشته تا امروز مديريت شد.
سردار مهماندار با بيان اينكه در حال حاضر هم تردد به نحو مناسب در تمامي معابر در حال انجام است، به رانندگان توصيه كرد: حتما تجهيزات زمستاني از جمله زنجير چرخ به همراه داشته و رانندگي ايمن، همراه با سرعت مطمئنه و رعايت فاصله طولي را مد نظر داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگي نباشيم.
خبرنگار: مهدي مقدر**انتشاردهنده: محمد بيدارمنش
تهرام/ 9343 / 6139
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه