۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹
کد خبر: 82275847
T T
۰ نفر
بزرگترين سرمايه دولت يازدهم عملي شدن وعده هايش است

كرج- ايرنا- معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار البرز گفت: بزرگترين سرمايه دولت يازدهم عملي شدن وعده ها و دورغ نگفتن است.

به گزارش ايرنا ، فتح الله حقيقي روز شنبه درنشست فعالان و منتخبان عرصه كشاورزي درآستانه سفر رياست جمهوري به البرز افزود: امروز مسئولان و مديران به نوبه خود در بخش هاي شهرستاني و استاني بايد همراه با دولت خواسته هاي به حق مردم را تامين كنند.
وي ادامه داد: دربحث شعارسال ' اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل ' بايد بصورت عملياتي وارد ميدان شد و تكريم مردم را نيز بايد مد نظر داشت.
حقيقي گفت: شنيدن صحبت هاي مردم يك نوع تكريم است و دولت امروز صادقانه در تلاش براي حل مشكلات است.
وي خاطرنشان كرد: به رغم تمام تهديدهايي كه كشور با آن مواجه است امروز مقاومت مردم و همراهي آنان با دولت توانسته مسير توسعه و پيشرفت بيشتري را به ارمغان آورد.
حقيقي اضافه كرد: امروز شاهد توفيقات خوبي براي دولت در عرصه سلامت بوديم و كاهش تورم و گشايش هاي اقتصادي نويدهاي خوبي را براي كشور به همراه دارد.
وي خاطرنشان كرد: دولت يازدهم صادقانه براي مردم كار كرده و البته مردم نيز مقاوم و همراه بوده اند اما درسايه وحدت مي توان به پيروزي و پيشرفت هاي بيشتري دست يافت و اگر ايران اسلامي امروز از ديپلماسي دنيا حذف نشده بواسطه وحدت است.
8029/ 6155 خبرنگار: حكيمه كشاورز** انتشاردهنده: محمد عزيزپور

سرخط اخبار استان‌ها