۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۳۰
کد خبر: 82236300
T T
۰ نفر
لاریجانی از كاروان پارالمپیك جانبازان و معلولان شهدای منا تقدیر كرد

تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی از كاروان ورزشی پارالمپیك جانبازان و معلولان مسابقات ریو 2016 كه با عنوان متبرك «شهدای منا» در این دوره از رقابت ها حضور یافته بودند تقدیر كرد.

به گزارش ایرنا، متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
كاروان ورزشی پارالمپیك جانبازان و معلولان كه با عنوان متبرك «شهدای منا» در این دوره از رقابت ها حضور یافته بودند بار دیگر افتخاراتی بزرگ برای ملت به ارمغان آوردند.
قهرمانان ملت در عرصه مسابقات با تمام توان و قدرت خویش به مصاف حریفان رفتند و با اتكاء به مدد الهی و دعای خیر مردم به نتایج رضایت بخشی دست یافتند كه این ها معنا و جلوه ای از رشادت و اراده مصمم جوانان ایران اسلامی در دستیابی به قله های رفیع موفقیت و پیروزی می باشد كه مایه افتخار و مباهات است.
در این دوره كه با حوادث تلخ و شیرینی برای كاروان ورزشی ما مصادف شد شاهد درخشش در رشته های فردی و تیمی و به ویژه در بین بانوان سرافراز بودیم كه با اهتزار پرچم مقدس كشورمان و طنین سرود ملی همراه بود كه جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشكر كنم.
در پایان ضمن تقدیر و خداقوت به تمامی دست اندركاران ورزشی معلولان و جانبازان در رقابت های پارالمپیك، رئیس فدراسیون، مربیان و اعضای كادر فنی و تمامی ورزشكاران عزیز امیدوارم همواره شاهد موفقیت و سرافرازی قهرمانان این ملت باشیم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی»
كاروان منا با كسب 24 مدال و كسب مقام پانزدهم در پارالمپیك 2016ریو به كار خود پایان داد. در این دوره از بازی ها ورزشكاران ایران موفق به كسب 8 مدال طلا، 9 نقره و 7 برنز شدند.
پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیك 2016 ریو به طور رسمی از 18شهریورماه با حضور چهار هزار و 350 ورزشكار از 178 كشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد و 28شهریورماه پایان یافت.
سیام**3061**1449*خبرنگار: میترا بلندقامتی *انتشاردهنده: امیر كاردان راد
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش