۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵
کد خبر: 82205569
T T
۰ نفر

شليك نظاميان صهيونيست به سوي ماهيگيران فلسطيني

۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵
کد خبر: 82205569
شليك نظاميان صهيونيست به سوي ماهيگيران فلسطيني

تهران - ايرنا - نيروي دريايي رژيم صهيونيستي بار ديگر ماهيگيران فلسطيني را در آب هاي غزه مورد تهاجم قرار داد و به سوي آنها شليك كرد.

خبرگزاري فلسطين معا امروز (شنبه) به نقل از نزار عياش رئيس اتحاديه ماهيگيران فلسطيني اعلام كرد: نيروي دريايي رژيم صهيونيستي صبح امروز 'زكي طروش' ماهيگير فلسطيني را در حين ماهيگيري در درياي بيت لاهيا در شمال نوار غزه بازداشت كرد.
به گفته عياش، در عين حال شماري از ماهيگيران فلسطيني موفق به فرار از منطقه مذكور شده و نظاميان صهيونيست نتوانستند آنها را بازداشت كنند.
برپايه اين گزارش، همچنين نظاميان اشغالگر صهيونيستي به سوي كشاورزان در شرق شهر غزه تيراندازي كردند.
خبرنگار معا در اين رابطه به نقل از شاهدان گزارش داد: نظاميان اشغالگر صهيونيست كه در بخش مرزي شرق منطقه الزيتون و الشجاعيه مستقر بودند به سوي كشاورزاني كه در زمين هايشان كار مي كردند، بدون هشدار قبلي تيراندازي كردند.
نيروي دريايي رژيم صهيونيستي پنجشنبه گذشته نيز يكي از ماهيگيران فلسطيني را در درياي بيت لاهيا بازداشت كرد و به سوي قايق ماهيگيران كه تنها منبع روزي آنان درياست، تيراندازي كرد.
اشغالگران صهيونيست همواره ماهيگيران و كشاورزان فلسطيني را مورد حمله قرار مي دهند و به اين ترتيب مانع از فعاليت هاي روزانه كاري آنان مي شوند و اين در حالي است كه صهيونيست ها از سال 2007 پس از پيروزي حماس در انتخابات اين منطقه را از دريا، زمين و هوا تحت محاصره قرار داده اند.
خاورم**1408**1275
۰ نفر

سرخط اخبار جهان