۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰
کد خبر: 82148757
T T
۰ نفر
هواشناسی جوی پایدار همراه با باد شدید برای سمنان پیش بینی كرد

سمنان- ایرنا- مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان سمنان گفت: وضعیت هوای استان در روزهای پایانی این هفته پایدار همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

نادیا میرشجاع روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: با بررسی نقشه های پیش بینی و تصاویر ماهواره ای، در 24 ساعت آینده، هوای استان سمنان كمی تا قسمتی ابری و در برخی ساعت ها وزش باد به نسبت شدید، گرد و خاك، در ارتفاعات رعد و برق و رگبار پیش بینی می شود و دمای هوا تا 24 ساعت آینده پایدار می ماند.
وی با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در برخی نقاط استان سمنان از سوی هواشناسی در چند روز گذشته، افزود: سرعت باد در روز چهارشنبه در دامغان به عنوان یكی از نقاط بادخیز استان سمنان به 72 كیلومتر بر ساعت و در كوهان به 50.6 كیلومتر بر ساعت رسید.
میرشجاع با اشاره به بارش باران در برخی نقاط استان سمنان در روز چهارشنبه بیست و سومین روز از تابستان، ادامه داد: در رضوان شهرستان شاهرود 1.2 میلی متر باران بارید.
وی خاطرنشان كرد: روز چهارشنبه، رضوان با 11 درجه سانتی گراد خنك ترین و آرادان با 39 درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط در استان سمنان بودند.
مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان سمنان، وضعیت آسمان امروز سمنان را كمی تا نیمه ابری و گاهی وزش باد و گرد و خاك اعلام كرد و افزود: كمینه دمای امروز شهر سمنان به 24 و بیشینه به 35 درجه سانتی گراد می رسد.
هواشناسی در چند روز گذشته برای بیشتر نقاط استان سمنان، كاهش سه تا 6 درجه سانتی گرادی دمای هوا همراه با وزش باد شدید به ویژه در ساعت های عصر و شب، پیش بینی كرده بود.
7342/6103

سرخط اخبار استان‌ها