۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 85484043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آیت‌الله موحدی کرمانی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبر: 85484043
آیت‌الله موحدی کرمانی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رئیس جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، آیت‌لله محمد علی موحدی کرمانی روز دوشنبه در متن پیامی که برای خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال کرد نوشت: سانحه دردناک و اندوهبار سقوط بالگرد رئیس جمهور خدمتگزار و پرتلاش حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بااتفاق همراهان ایشان آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و حسین امیرعبداللهیان وزیر باکفایت و انقلابی امور خارجه و مالک رحمتی رحیمی استاندار استان آذربایجان شرقی و دیگر عزیزان همراه منجر به شهادت این عزیزان شد و مایه تاثر و تالم شدید اینجانب شد.

رئیس جامعه روحانیت مبارز کشور ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری و ملت انقلابی و بزرگوار ایران اسلامی و خانواده و وابستگان این عزیزان، از خداوند بزرگ آمرزش و رحمت واسعه و علو درجات را برای ایشان مسالت کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد؛ به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

هیات دولت در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسیر پرافتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha