تسلیت نخست‌وزیر پاکستان به دولت و ملت ایران/ اعلام یک روز عزای عمومی

اسلام‌آباد - ایرنا -محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان که کشورش کمتر از یکماه پیش میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران بود، با ابراز تاسف از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، در غم این ضایعه اسفناک یک روز عزای عمومی در پاکستان اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان، محمد شهباز شریف در پیام خود گفت: پاکستان به نشانه احترام به رئیس جمهور و همراهانش و همبستگی با ملت برادر ایران، یک روز عزا برگزار خواهد کرد و پرچم پاکستان نیز نیمه برافراشته خواهد بود.

وی افزود: پاکستان کمتر از یک ماه پیش در سفری تاریخی میزبان رئیس جمهور رئیسی و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران بود. آنان دوستان خوب پاکستان بودند.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: ما با نگرانی تحولات مربوط به سانحه بالگرد رئیس جمهور رئیسی را دنبال می کردیم و به خبرهای خوب امیدوار بودیم اما افسوس که چنین نبود.

وی گفت ‌که اینجانب همراه با دولت و ملت پاکستان این ضایعه عظیم را به ملت ایران تسلیت و ابراز همدردی می نمایم. روح شهدا قرین رحمت الهی باد. ملت بزرگ ایران با شجاعت مرسوم خود بر این فاجعه فائق خواهد آمد

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha