۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85482454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اثرگذاری آثار ویژه دفاع‌مقدس نیازمند طرحهای ابتکاری است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: اثرگذاری آثار ارزشهای دفاع مقدس در بین نوجوانان و جوانان این شهرستان نیازمند خلاقیت و طرحهای ابتکاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: باید با نوآوری و طرحهای ابتکاری ضمن افزایش تاثیرگذاری فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس در جامعه و از جمله بین نوجوانان و جوانان آنان را با رشادتهای رزمندگان در دفاع از سرحدات میهن اسلامی برابر دشمن متجاوز بعثی آشنا کرد.

وی برگزاری نمایشگاههای عکس و استفاده از ابزار فرهنگی و هنری همراه با طرحهای نوآورانه با موضوع فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس را ضروری دانست و بیان کرد: تاثیر آثار فرهنگی و هنری با شیوه های تازه و نو در دانش آموزان و دانشجویان افزایش می یابد.

فرماندار گناباد گفت: با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ مطالعه در آشنایی مردم و نسل جوان با باورهای دفاع مقدس باید با برگزاری نمایشگاههای عکس و کتاب با موضوع سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر دانش آموزان و دانشجویان را با رشادتهای رزمندگان در جنگ تحمیلی بیشتر آشنا کرد.

وی خواستار افزایش کتابهای با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد شد.

نصیری برگزاری نمایشگاه با عنوان از خرمشهر تا «رفح» را از جمله طرحهای ابتکاری گناباد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر ذکر کرد و گفت: در این نمایشگاه با نمایش تصاویری از عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر و همچنین جنایتهای رژیم صهیونیستی در فلسطین سعی شده که با ذکر تشابهاتی از حمایت آمریکا از صدام و این رژیم اشغالگر مردم و نسل جوان را با جنایتهای استکبار جهانی آشنا کرد.

سرهنگ پاسدار علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد هم از جمله برنامه های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان را برگزاری صبحگاه مشترک و رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی ، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و برپایی آیین سلام فرمانده با حضور آحاد مختلف مردم و دانش آموزان عنوان کرد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha