نماینده مردم اندیمشک در مجلس: این شهر نیازمند تدوین سند توسعه در تمامی بخش‌ها است

اهواز- ایرنا - نماینده منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان نیازمند تدوین یک سند توسعه و پیشرفت در تمامی بخش‌ها است که نخبگان  فنی و حرفه ای نیز در تدوین آن باید فعالیت داشته باشند.

به گزارش ایرنا جهانبخش قلاوند روز یکشنبه در دیدار و نشست با مدیر کل فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: در این سند باید نیاز آموزش‌های مهارتی را پیش‌بینی و برای تحقق برنامه‌های آن حمایت‌های قانونی لازم را به عمل آورد.

وی افزود: یکی از مهمترین دستگاه‌های آموزشی کمک کننده در رفع مشکل بیکاری، سازمان آموزش فنی و حرفه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قلاوند ادامه داد: با توجه به گستردگی مشاغل و آموزش‌های فنی و حرفه ای، لازم است برای نیروی کار شهرستان نیازسنجی علمی صورت گرفته و آموزش‌ها به صورت هدفمند در راستای ایجاد اشتغال به متقاضیان ارائه شود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان نیز در این دیدار ضمن بیان اهداف و رویکردهای مهارتی استان به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های آموزش فنی و حرفه ای خوزستان پرداخت و گفت: یکی از بزرگترین چالش‌ها در سازمان مربوط به معیشت همکاران است که باید در قوانین و اسناد بالا دستی برای برون رفت از این معضل توجه ویژه لازم است.



شهرام مولایی هزاروندی افزود: برای هدفمندتر شدن آموزش‌های مهارتی و رفع مشکل اشتغال، از فرمانداران تقاضا شده که سند اشتغال شهرستان دارای پیوست سند مهارت باشد که این سند خط مشی ما را در هر شهرستان مشخص کرده و موجب افزایش چشمگیر اشتغال پذیری مهارت آموختگان می‌شود.

در این نشست که با هدف توسعه آموزش‌های مهارتی دراستان برگزار شد مربیان و کارکنان بخش اداری مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران اندیمشک نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha