۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85482080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرنای استان البرز میزبان کاروان زیر سایه خورشید + فیلم

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85482080
ایرنای استان البرز میزبان کاروان زیر سایه خورشید  + فیلم

کرج - ایرنا - فضای خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز روز یکشنبه با حضور کاروان خادمان زیرسایه خورشید و پرچم متبرک امام رضا(ع) عطرآگین شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، خادمان حرم رضوی درحالی که پرچم حرم مطهر ثامن الحج را در دست داشتند با مدیحه سرایی " رضا رضا جانم رضا" وارد دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز شدند و فضای ایرنا را با استقبال از این پرچم متبرک عطرآگین ساختند .

روحانی کاروان زیرسایه خورشید روز یکشنبه در جمع کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز گفت: هدف از گرداندن این پرچم متبرک، ایجاد شرایط زیارت از راه دور برای افرادی که توانایی تشرف به حرم مطهر را ندارند، است .

حجت الاسلام والمسلمین " امیرحسین قواسی" افزود: حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان ها و استان های کشور همراه با حضور در ۲ هزار و ۳۰۰ مکان از جمله زندان ها و ادارات بزرگترین اتفاق معنوی است .

ایرنای استان البرز میزبان کاروان زیر سایه خورشید  + فیلم

وی بیان کرد: کاروان زیرسایه خورشید در ۱۴ کشور دیگر نیز حضور یافته و دهه کرامت فرصتی برای زیارت از راه دور حضرت ثامن الحج است و این محور موضوع مدنظر قرار می گیرد که حضرت رضا (ع) را فقط در حرمش نباید زیارت کرد بلکه امکان زیارت به طرق دیگر فراهم است .

قواسی، ایجاد شرایط برای زیارت اولی ها افرادی که تاکنون مشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) نشده اند را از دیگر ویژه برنامه های پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: به برکت پرچم حضرت رضا (ع) روزهای گذشته شاهد آزادی یکی از زندانیان جرائم غیرعمد بودیم که امیدواریم با فعالیت های بیش از پیش این کاروان بسترها برای رفع حاجات فراهم شود.

ایرنای استان البرز میزبان کاروان زیر سایه خورشید  + فیلم

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha