فیلم " پا به توپ " در شهرکرد رونمایی شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85481925
فیلم " پا به توپ " در شهرکرد رونمایی شد

شهرکرد- ایرنا- فیلم کوتاه" پا به توپ" از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و هفته شهرکرد در سینما بهمن شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مستند ورزشی «پا به توپ»، محصول مرکز مستند سوره و تولید شده در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین اسیوند است در شهرکرد رونمایی شد.

این فیلم مستند، تلاش و امید ۲ برادر با نام‌های «ابوالفضل» و «علی» که ساکن یکی از روستاهای محروم چهارمحال و بختیاری هستند، در ورزش فوتبال و رسیدن به آرزوهایشان را به تصویر کشیده است.

قائم مقام سازمان سینمایی سوره در امور مستند شنبه شب در این آیین رونمایی گفت: مستندسازان روایت داشته‌های فرهنگی و زیست‌بوم استان خود را جدی دنبال کنند.

محمدرضا امامقلی افزود: ما به درستی زیست‌بوم، شخصیت‌ها و خرده‌فرهنگ‌های خود را معرفی نکرده و بسیار در ارائه آنها عقب هستیم و فیلم‌سازان به خصوص مستندسازان باید روایت داشته‌های فرهنگی و زیست‌بوم استان خود را جدی دنبال کنند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در مرکز مستند و سازمان سینمایی سوره قرار هست انجام بشود، هویت‌بخشی است و هویت‌بخشی شکل نمی‌گیرد مگر با روایت دقیق و متقن و مستند داشته‌های ما و این تنها راهی است که می‌تواند کمک کند به سمت قله حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، در آیین رونمایی از این مستند ورزشی طهمورث حیدری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، یدالله جهانبازی پیشکسوت داور لیگ برتر و جمعی از مسوولان هنری و ورزشی استان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha