۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85481773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهالی خلخال نزدیک به ۶ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند

اردبیل - ایرنا - رئیس دادگستری خلخال گفت: سقف کمک‌های مالی مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان در کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد به بیش از پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

آرش جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال سقف تعهدات مالی جشن گلریزان این شهرستان از سوی ستاد دیه استان اردبیل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تعیین شده بود که در جشن گلریزان ماه رمضان بیش از چهار میلیارد ریال جمع‌آوری شد و تا روز گذشته این رقم به بیش از پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رسید.

وی اضافه کرد: سال گذشته هم سقف تعهدات مالی تعیین شده از سوی ستاد دیه استان اردبیل برای جمع‌آوری کمک‌های مالی جشن گلریزان این شهرستان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تعیین شده بود که خیرین شهرستان خلخال بالغ بر سه میلیارد ریال کمک کردند.

رئیس دادگستری خلخال با بیان اینکه برای آزادی چهار زندانی مالی زندان خلخال مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک مالی نیاز است، افزود: شهرستان خلخال از لحاظ میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد و برگزاری جشن گلریزان طی سالیان متمادی رتبه اول استان اردبیل را کسب کرده است.

جعفری افزود: پارسال با جمع‌آوری بیش از سه میلیارد ریالی کمک‌ مالی خیران و همچنین کمک‌های مالی پرداخت شده از سوی ستاد دیه استان زمینه آزادی ۱۰ زندانی محکومیت‌های مالی و جرایم غیرعمد از زندان خلخال فراهم شد.

وی یادآورشد: اغلب محکومان مالی زندان خلخال به لحاظ ناتوانی در پرداخت دیه، نفقه، مهریه و پرداخت خسارات مالی ناشی از حوادث رانندگی ناخواسته و یا ضمانت بانکی گرفتار شده‌اند و کمک‌های جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان مالی هزینه می‌شود.

کمک به آزادی زندانیان مالی در خلخال تبدیل به فرهنگ شده است

رئیس دادگستری خلخال خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد در خلخال تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده است.

وی با بیان اینکه جشن نسیم مهر روز پنجم خردادماه همزمان با سراسر کشور و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی مردم برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان زندان خلخال برگزار خواهد شد ، اظهارامیدواری کرد که مردم خیر این شهرستان همانند جشن گلریزان در این جشن نیز مشارکت بالایی داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha