۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۲۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85479734
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصویب ۱۶ طرح مهم؛ رهاورد سفر استاندار خوزستان به شوش

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۲۶
کد خبر: 85479734
تصویب ۱۶ طرح مهم؛ رهاورد سفر استاندار خوزستان به شوش

دزفول - ایرنا - سفر یک روزه استاندار خوزستان به شهرستان شوش، ۱۶ طرح کلان در بخش‌های مختلف زیرساختی، بهداشتی، عمرانی و آموزشی به دنبال داشت.

استاندار خوزستان در پایان سفر یک روزه به شهرستان‌ها شوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سفرها مصوبه‌های متعددی با حضور مدیران کل استان داشته است که اجرای این مصوبه‌ها علاوه بر گره گشایی از مسایل مبتلا به، می‌تواند موجب تحول در این شهرستان شود.

علی اکبر حسینی محراب ادامه داد: پیش از سفر به شهرستان، نشست‌های تخصصی میان کارشناسان و مسوولان استانی و شهرستانی در بخش‌های مختلف برگزار و در نشست‌های شورای اداری این شهرستان جمع بندی و تصویب می‌رسد.

وی مدیریت علمی را نیاز کنونی استان دانست و گفت: توجه به ظرفیت‌های غنی مذهبی، گردشگری، کشاوری، صنایع تبدیلی و خدماتی این شهرستان می‌تواند گره گشای بخش زیادی از مسایل و مشکلات مبتلا به شوش شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: ۱۶ طرح مهم در بخش‌های مختلف زیرساختی، کشاورزی، بهداشتی، جاده ای(زیرگذرچهارراه شوش به دزفول) و تامین آب شرب پایدار در شوش به تصویب رسید که تکمیل بیمارستان شهدا با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله این مصوبه‌هاست.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند این مصوبه‌ها را در زمانبندی تعیین شده محقق کنند، گفت: کمیته‌های ویژه پیگیری مصوبه‌های استانی در تمام دستگاه‌ها که طرح‌هایی را متعهد شده‌اند باید تشکیل شود ضمن اینکه مسوول پیگیری‌های ویژه استاندار نیز بر اجرای مصوبات نظارت مستمر خواهد داشت.

حسینی محراب ادامه داد: مقرر شده است که هر ۴۵ روز نشستی در مرکز استان با حضور دستگاه‌های مختلف و مسوولان هر شهرستان برگزار و روند اجرای این طرح‌ها به طور مستمر رصد شود.

وی افزود: تخصیص اعتبارات عوارض آلایندگی به روستاهای خوزستان به همت دولت سیزدهم محقق و کارهای بزرگی نیز در روستاهای خوزستان انجام شده است که استمرار این موجب تحول در بخش روستایی استان می‌شود.

استاندار خوزستان مقابله با رسم غلط تیراندازی در مراسمات را مورد تاکید قرار داد و گفت: این رسم غلط که موجب مرگ شهروندان زیادی در استان شده است باید با همکاری شیوخ و بزرگان عشایر و اعضای شورای تامین جمع آوری شود.

به گزارش ایرنا، حسینی محراب در بازدید ۶ ساعته از شهرستان شوش ضمن بازدید از روند احداث بیمارستان شهدای این شهرستان، از برخی طرح‌های عمرانی از جمله تقاطع غیرهمسطح در حال احداث نظام مافی، جاده ورودی شهر شوش و گلخانه زعن بخش فتح المبین شوش بازدید و در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

استاندار خوزستان در پایان سفر خود به شوش علاوه بر حضور در حرم دانیال نبی(ع) و دیدار با سه خانواده شهدا به سفر یک روزه خود به شوش پایان داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha