روایت سخنگو از سفر رئیس جمهور به مازندران و وزیرکشور به مشهد

تهران- ایرنا - سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود درباره سفر رئیس‌جمهور به مازندران و حضور میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده مشهد نوشت: در مازندران با احیای ۳۹۵ واحد راکد حدود ۱۰ هزار شغل احیا می‌شود و در خراسان رضوی نهادهای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان بسیج شده‌اند.

به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در صفحه شخصی خود نوشت: همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران که از پیش برنامه‌ریزی شده بود، وزیر کشور پایداری شرایط را به‌صورت میدانی در مشهد مدیریت می‌کند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در شانزدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، صبح پنج شنبه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت به استان مازندران سفر کرد.

وی در جریان برنامه‌های دومین سفر دولت به استان مازندران، در مراسم جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی که به طور میانگین بیش از هفت سال تعطیل و نیمه تعطیل بودند و در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشته‌اند، حضور یافت. بازگشت این تعداد واحدهای احیا شده بالغ بر ۱۵۹ هزار و ۵۴۲ هزار میلیارد ریال سرمایه را احیا و برای بیش از ۹ هزار و ۵۶۴ نفر، اشتغال ایجاد می‌کند.

به دنبال وقوع سیلاب در شهرهای مشهد، فریمان و چند شهرستان دیگر خراسان رضوی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری در ارتباط تلفنی با استاندار خراسان رضوی خواستار بسیج امکانات لازم برای امدادرسانی و اسکان اضطراری حادثه دیدگان شد و احمد وحیدی، وزیر کشور نیز صبح پنجشنبه در سفر به مشهد در جریان وضعیت این کلانشهر و مناطق سیلاب زده از جمله میدان انقلاب این شهر قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha