۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85477241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعهد ۲ برابری اشتغال در دهلران محقق شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبر: 85477241
تعهد ۲ برابری اشتغال در دهلران محقق شد

ایلام - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به تحقق ۲ برابری تعهد اشتغال در این شهرستان، گفت: بانک‌ها با تسهیل در ارائه تسهیلات نقش مهمی در ایجاد اشتغال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجید نادری" عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان دهلران، اظهار کرد: تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته یکهزار و ۱۳۴ نفر بوده که ۲ هزار و ۲۱۲ نفر در سامانه رصد به عنوان مرجع ثبت اشتغال، ثبت نام کردند.

وی با اشاره به تحقق ۲ برابری ثبت تعهد اشتغال در این شهرستان، یادآور شد: یکی از سیاست های دولت سیزدهم ایجاد و توسعه اشتغال برای اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان است، در این راستا برنامه ریزی گسترده ای انجام شده که در حال عملیاتی شدن است.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران با تاکید بر اینکه انتظار می رود که همانند سال گذشته متولیان اشتغال در راستای تحقق سهمیه اشتغال شهرستان در سال جاری همت مضاعف داشته باشند، گفت: یکی از عوامل توسعه اشتغال پایدار ارائه تسهیلات بانکی و تسهیل در ارائه این خدمات است.

نادری افزود: بیش از ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به فرمانداری شهرستان، خواستار دریافت تسهیلات اشتغال هستند و تحقق این مطالبه به حق، نیازمند همکاری و همت بانک هاست که البته بانک ها در راستای ارائه تسهیلات خُرد و کلان اشتغال دارای سهمیه بوده که باید در راستای تحقق آن تلاش کنند.

مدیر اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی دهلران نیز در این نشست، گفت: تعهد اشتغال سال گذشته با توجه به تلاش مدیران دستگاه های اجرایی به صورت اشتغال خانگی و استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ محقق شده است.

تعهد ۲ برابری اشتغال در دهلران محقق شد

"روشن امری" افزود: بخشی از اشتغال سال گذشته مربوط به شرکت های فعال در این شهرستان و حدود ۵۰۰ نفر بوده که این تعداد نیز در سامانه رصد ثبت کردند.

وی اظهار کرد: سهم تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری هنوز اعلام نشده و به محض اعلام، سهم دستگاه ها، بانک ها و شرکت ها ابلاغ خواهد شد.

"عبدالرضا باسره"، مدیر کمیته امداد دهلران نیز گفت: سال گذشته ۵۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال پرداخت شده که منجر به اشتغالزایی ۴۲۹ نفر در زمینه های خدماتی،کشاورزی و دامپروری شده است.

سرهنگ" علی عبدالهی" مسئول بسیج سازندگی سپاه دهلران هم از پرداخت ۸۰میلیارد ریال تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی با معرفی سپاه توسط بانک های ملت، سپه، رفاه، مهر ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد شغل در حوزه های صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی و لبنی پرداخت شده است.

شهرستان مرزی دهلران در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha