۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85476738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز پستی شهید مدنی همدان بهره‌برداری شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85476738
مرکز پستی شهید مدنی همدان بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: مرکز (ناحیه) پستی شهید مدنی همدان با محدوده پوشش ۲۰۰ هزار نفری مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد رضا پاکدل روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از ناحیه پستی شهید مدنی همدان افزود: این ناحیه پستی با توجه به گستردگی آن و پوشش جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر زنجیره خدمات پستی را تکامل می بخشد و گامی در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این ناحیه پستی، ارائه خدمات پستی به شهروندان با کیفیت تر می‌شود و تعاملات بیشتر با مشتریان افزایش می‌یابد.

پاکدل با بیان اینکه شبکه ملی پست به دنبال ارائه خدمات هوشمند با استفاده از فناوری روز است، تصریح کرد: افزایش سرعت و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات پستی، رمز رضایت مندی مخاطبان این سازمان به شمار می‌رود.

این مسوول به اهمیت فعالیت در خرید و فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک اشاره کرد و افزود: این موضوع باعث می‌شود تولید کنندگان ما خدمات با کیفیتی را دریافت کنند و در ادامه شاهد رونق تولید باشیم.

مرکز پستی شهید مدنی همدان بهره‌برداری شد

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: در سال‌های اخیر سیاست هوشمندسازی شرکت ملی پست در دستور کار قرار گرفته و با تغییراتی که در زیرساخت‌ها انجام شده، بخش زیادی از فرایندهای چرخه پستی را می‌توان با کمک سورتینگ‌های هوشمند (فرآیند چندمرحله‌ای برای مرتب‌کردن، یک دست کردن، تفکیک و دسته بندی اقلام یک محصول) انجام داد.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی مرکز سورتینگ همدان این استان به جایگاه مناسب در حوزه پست کشور خواهد رسید.

مدیر کل پست استان همدان نیز در این آیین گفت: توسعه زیرساخت های مناسب به منظور ارائه خدمات با کیفیت، نقش مهمی در رضایت شهروندان دارد.

محمد نعیمی از خدمات محله محوری به عنوان سیاست اصلی مجموعه پست در سال جاری یاد کرد و افزود: تسهیل، تسریع و تکریم سه کلید واژه مهم برای عملیاتی کردن برنامه این سازمان به شمار می‌رود و این موضوعات در خدمات رسانی به شهروندان اولویت نخست است.

به گزارش ایرنا، مراسم بهره برداری از ناحیه پستی شهید مدنی با حضور نماینده وزیر ومدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب کشور و برخی از مسوولان اجرایی استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha