۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85476413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ واحد صنفی متخلف در سیرجان پلمب شدند

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85476413
۲ واحد صنفی متخلف در سیرجان پلمب شدند

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: ۲ واحد صنفی این شهرستان در بازدید کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی از بستنی و آبمیوه فروشی‌های این شهر به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی و گران فروشی پلمب شدند و جریمه و ۶ واحد صنفی دیگر نیز تذکر دریافت کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، مجتبی قدیمی روز سه شنبه افزود: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید بستنی و آبمیوه های طبیعی بازدیدهای سرزده از واحدهای صنفی آبمیوه و بستنی فروشی سطح شهر را به منظور بررسی قیمت ها و رعایت نکات بهداشتی در این واحدهای صنفی در دستور کار قرار داده ایم.

وی اظهار داشت: بر همین اساس به منظور ساماندهی و نظارت بر بازار دادیار شعبه پنجم این دادسرا به همراه دبیر کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی و بازرسان مرکز بهداشت و بسیج اصناف به صورت سرزده از تعدادی از واحد صنفی بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ادامه داد: در این بازدید که حدود چهار ساعت به طول انجامید، ۲ واحد صنفی به علت تهدید علیه بهداشت عمومی و نصب نکردن قیمت های مصوب، پلمب و جریمه شدند و ۶ واحد صنفی دیگر نیز تذکر دریافت کردند.

قدیمی تاکید کرد: موضوع ساز و کارهای نظارت و کنترل بازار از جمله مصادیق احیای حقوق عامه است و در این خصوص با هیچ کس تعارف نداریم و با توجه به اینکه گرانی قیمت کالا، خدمات و میوه در سطح شهرستان موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان شده، بازدید های سرزده روزانه از تمام واحدهای صنفی ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha