رئیس قوه قضائیه: تلاش می کنیم مسایل حقوقی مردم در اسرع وقت حل شود

یاسوج- ایرنا- رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش خواهیم کرد تا مسایل حقوقی مردم در اسرع وقت حل شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلیمن محسنی اژه ای صبح روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت به همراه جمعی از معاونان و اعضای شورای قضایی وارد یاسوج شد و مورد استقبال سید علی احمدزاده استاندار و جمعی از مقامات استان کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: وی تاکید کرد: همچنین در رابطه با رفع سایر مسائل و مشکلات استان که مستقیم مرتبط با قوه قضاییه نیست نیز تلاش خواهیم کرد با همکاری سایر دستگاه‌ها، اقدامات مقتضی را در حدی که سزاوار مردم غیور و متدین این استان است ترتیب دهیم.

محجوب افراسیاب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اولویت اول این سفر دیدار با کارکنان قضایی و سرکشی به شعبه ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی است.

وی افزود: نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبودهای ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه است.

افراسیاب اضافه کرد: معاونان رئیس قوه قضائیه در همه شعب قضایی استان حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مشکلات دادگاه‌ها و دادسراها را رصد و پیگیری خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از ارزیابی و حضور در حوزه‌های قضایی، جلسه شورای قضایی استان با ریاست رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

افراسیاب با بیان اینکه این سفر یک روزه است، ادامه داد: برگزاری جلسه شورای اداری و حضور در کنگره شهدای مردمی هم از برنامه‌های فردا خواهد بود.

وی بیان کرد: دیدار با دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان و دامدارن با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها انجام خواهد شد.

افراسیاب تاکید کرد: معاون اول قوه قضاییه هم در ساختمان دولت با مردم به صورت حضوری دیدار خواهد داشت و معاونان در همه شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha