پاسخگویی سریع شهرداری تهران به شهروندان با سامانه سوالات پرتکرار

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از رونمایی سامانه سوالات پرتکرار (FAQ) در شهرداری تهران با هدف پاسخگویی سریع و آسان به شهروندان خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمدعلی الفت‌پور عصر دوشنبه با اعلام خبر رونمایی از سامانه سوالات پرتکرار (FAQ) در شهرداری تهران گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه، ارائه منبعی آسان و سریع به شهروندان برای پاسخ به سؤالاتشان درحوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: علاوه بر این، سامانه پاسخگویی به رفع ابهامات شهروندان کمک می‌کند و راهی مناسب جهت دستیابی و ارتباط با مخاطبان است.

الفت‌پور با اشاره به دسته‌بندی و طبقه‌بندی سؤالات در حوزه‌های تخصصی اضافه کرد: سوالات پرتکرار در حوزه‌های «خدمات شهری و محیط زیست»، «حمل و نقل و ترافیک»، «فنی و عمرانی»، «مالی و اقتصادی شهر»، «امور اجتماعی و فرهنگی»، «مدیریت بحران»، «برنامه‌ریزی و توسعه شهری»، «شهرسازی و معماری» و «حوزه شهردار» طبقه‌بندی شده‌اند که هر کدام از آن‌ها زیر موضوع خاص خود را دارند.

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به بسترهای دسترسی به سامانه پرتکرار شهروندان تهرانی ادامه داد: این سامانه در اپلیکیشن‌های شهری از جمله شهرزاد جهت رفع ابهامات و نیازهای شهروندان و آشنایی بیشتر با مدیریت شهری تهران قابلیت دسترسی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha