۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۳
کد خبر: 85474739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعمیق همکاری‌ها در حوزه سلامت؛ محور دیدار اسد با مسئول سازمان جهانی بهداشت

دمشق- ایرنا- رئیس جمهوری سوریه و مدیر منطقه شرق مدیترانه سازمان جهانی بهداشت امروز (یکشنبه) با یکدیگر دیدار و در ارتباط با تعمیق همکاری ها در حوزه بهداشت و سلامت گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه بعد از ظهر امروز میزبان «حنان بلخی» مدیر منطقه شرق مدیترانه سازمان جهانی بهداشت بود.

بر اساس این گزارش، در این دیدار برخی از موضوعات مرتبط با فعالیت این سازمان در سوریه، زمینه های همکاری و راه های پیشبرد آن به سطوح استراتژیک بر اساس ارزیابی دقیق از واقعیت و نیازهای بخش بهداشت بررسی شد.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که همکاری مثمر ثمر در این شرایط با سازمان بهداشت جهانی برایند مفهوم حمایت از بخش بهداشت در سوریه است. در این میان هدف نه تنها کمک به ترمیم کمبود تجهیزات و داروها، بلکه ایجاد یک نقشه راه سازمانی است.

مدیر منطقه شرق مدیترانه سازمان جهانی بهداشت نیز ضمن قدردانی از حمایت ها و تسهیلاتی که سوریه برای فعالیت این سازمان فراهم کرده است، توضیح داد که برنامه های این سازمان در چارچوب ابتکاراتی مبتنی بر کادرسازی و توانمندسازی این کشور در منطقه خاورمیانه است.

افزون بر این دیدار، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه نیز با بلخی مدیر منطقه شرق مدیترانه سازمان جهانی بهداشت و هیات همراه وی دیدار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha