۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۵
کد خبرنگار: 5251
کد خبر: 85471683
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نُجَباء: جواب حمله‌ صهیونیست‌ها به دمشق را در عمق اسرائیل می‌دهیم

تهران - ایرنا - جنبش نُجَباء عراق در واکنش به ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها علیه‌ نیروهای این گروه مقاومت اسلامی در دمشق اعلام کرد: جواب اسرائیل را با شلیک موشک و پهپاد به عمق سرزمین‌های اشغالی خواهیم داد.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، جنبش‌ مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن توسط دفتر این گروه در تهران در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، اعلام کرد: ساختمان فرهنگی و رسانه‌ای وابسته به جنبش نُجَباء در پایتخت سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی که کودکان، زنان و غیرنظامیان بی‌گناه را به قتل می‌رساند، هدف حمله‌ای موذیانه قرار گرفت.

در ادامه بیانیه نُجَباء آمده است: این رژیم به ظلم، توحش و استکبار خود ادامه داده و ساختمانی فرهنگی و رسانه‌ای را که در راستای افشای رسوایی‌ها و جنایات ضدبشری آن‌ها فعالیت داشت، هدف قرار داد.

نُجَباء در واکنش به این ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها هشدار داد: این جنایت قطعاً بدون مجازات نخواهد ماند و پهپادهای ما طعم قول و عمل‌مان را به آنها چشانده و خوب می‌دانند که موشک‌های‌مان به اراده پروردگار به کجا رسیده‌اند و پاسخ این جنایت را هم در عمق سرزمین‌های اشغالی خواهیم داد.

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha