انتقادها، سردار را به مرکز تعویض پلاک کرمان کشاند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85471233
انتقادها، سردار را به مرکز تعویض پلاک کرمان کشاند

کرمان - ایرنا - چندروز پس از بالاگرفتن انتقادها از شلوغی و نحوه خدمات‌دهی مرکز تعویض پلاک در شهر کرمان، فرمانده انتظامی استان روز پنجشنبه از این مرکز بازدید و بر تسریع امور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید به همراه رییس پلیس راهور استان از مرکز تعویض پلاک بازدیدکرذ.

آنطور که در خبر پلیس آمده، فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن گفت وگو با مراجعان پرشمار این واحد بر سرعت بخشی به امور و تلاش مضاعف برای افزایش رضایتمندی مراجعان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا این بازدید درحالی بود که طی چند روز گذشته در یکصد و چهل و نهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر کرمان، رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر با اشاره یکی از دغدغه‌ها در موضوع شلوغی مرکز تعویض پلاک کرمان گفت: چه اصراری وجود دارد حتما یک مرکز تعویض پلاک وجود داشته باشد، درخواست داریم مرکز دیگری نیز در شهر کرمان ایجاد شود.

منصور ایرانمنش ادامه داد: در این مرکز آن‌طور که نیاز است تکریم ارباب‌رجوع انجام نمی‌شود، مراجعان ساعت‌ها معطل می‌ مانند در حالی که امکانات مناسبی وجود ندارد.

پاسخ متولی تعویض پلاک

این در حالی است که مدیر موسسه راهگشا (وابسته به بنیاد تعاون فراجا) استان کرمان نیز به دنبال اما انتقادها به ذکر توضیحاتی در دفاع از عملکرد مرکز تعویض پلاک پرداخت و از مراجعه روزانه بیش از ۵۰۰ ارباب رجوع به مرکز تعویض پلاک مرکز این استان و حساسیت بسیار زیاد اقدامات در آن خبر داد.

حسین زاهدنیا با اشاره به شمار بالای مراجعان این واحد گفت: در سال ۱۴۰۲ در این مرکز ۷۸ هزار نقل و انتقال خودرویی و بیش از ۲ هزار نقل و انتقال موتورسیکلت انجام شده که این جدای از غرفه پر مراجعه استعلام است و بالای ۵۰ درصد مراجعان با این غرفه سر و کار دارند.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع در بازدیدهای مستمر از غرفه های تعویض پلاک به کاربران یادآوری می شود، افزود: روزانه بالغ بر ۳۸۰ نوبت به صورت اینترنتی نوبت دهی می شود و بالغ بر۲۰۰ مراجعه اینترنتی و متفرقه نیز به غرفه استعلام صورت می گیرد و بخشی از این مراجعان نیز بدون نیاز به نوبت قبلی برای پیگیری اصالت اسناد و مدارک خودرویی به این غرفه مراجعه می کنند.

مدیر موسسه راهگشا استان کرمان با اشاره به اختصاص سامانه نوبت دهی مختص هر غرفه، صندلی مناسب و چند آبخوری در سالن انتظار این واحد و همچنین راه اندازی یک واحد عرضه محصولات غذایی در محوطه تعویض پلاک گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مردم و مراجعان در نظر داریم غرفه استعلام از نظر تعداد نیرو توسعه یابد و باز هم اگر این مرکز از نظر وسعت عملکرد جوابگوی مراجعان نیست از متولیان امر در شهرداری و سایر سازمان های مربوطه می خواهیم برای توسعه این مرکز اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha