سفیران جدید قزاقستان، فنلاند و صربستان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کردند

تهران - ایرنا - سفیران جدید جمهوری قزاقستان، فنلاند و صربستان در جمهوری اسلامی ایران، رونوشت استوارنامه خود را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تقدیم کردند.

به گزارش ایرنا، اونتالاپ اونالبایف سفیر جدید جمهوری قزاقستان در جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در آغاز ماموریت خود در تهران، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.


همچنین یانی یوهانس رایانا سفیر جدید جمهوری فنلاند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز به کار خود در کشورمان، بعد از ظهر  چهارشنبه ضمن دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.


دمیر کواچویچ  سفیر جدید جمهوری صربستان در تهران نیز عصر چهارشنبه در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، با وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

همچنین محمد بن حمد الهاجری سفیر دولت قطر در تهران، در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.

جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا و آنخل لوسادا فرناندز  سفیر اسپانیا در کشورمان نیز در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران،  ضمن حضور در وزارت امور خارجه و دیدار با امیرعبداللهیان، با وی خداحافظی کردند.

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha