۲۴ میلیارد ریال جریمه از قاچاقچیان سوخت و طلا در سیرجان وصول شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از دریافت به ترتیب ۱۳ و ۱۱ میلیارد ریال جریمه از ۲ قاچاقچی طلا و سوخت در شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کرمان، ارسلان میری اظهار داشت: پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال جریمه دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلافروشی کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وصول جریمه ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در سیرجان

میری بیان کرد: همچنین پرونده حمل ۲۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده قاچاق، متخلف را به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۱ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال جریمه وصول شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را هنگام بازرسی از یک دستگاه کامیون نفتکش کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha