معاون وزیر راه: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی ساخته شد 

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور ساخته شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی زهره ای روز سه شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: تامین زمین و پرداخت تسهیلات بانکی از مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی استان‌ها است که دولت تلاش دارد این موانع را برطرف شود.

وی افزود: آسیب شناسی لازم در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام و در بیشتر استان‌ها مشکلات برطرف شده اما سرعت دادن به اجرای این طرح نیازمند عزم جدی همه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل و اجرای نهضت ملی مسکن مهم ترین رسالت دولت و وزارت راه و شهرسازی است.

وی همچنین با اشاره به مشکل رانش زمین در جاده بجنورد-آشخانه در محدوده روستای خندقلو، بر سرعت دادن به حل مشکل پل خندقلو و مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد.

معاون وزیر راه: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی ساخته شد 

استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تعهدات استانی برای اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان محقق شده است.

محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه بیشترین مصوبات سفر دولت به استان مربوط به وزارت راه و شهرسازی است اظهار کرد: انتظار می رود انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص سفر رییس جمهور تسریع شود.

ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور در این دولت برنامه ریزی شده است و در استان خراسان شمالی نیز براساس برنامه ریزی و هدفگذاری ها، ۴۷ هزار واحد مسکونی در شهرها و ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستاها باید ساخته شود.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha