کونسیسائو گزینه جذاب مدیران میلان؛ طارمی با مربی‌اش رقیب می‌شود؟

تهران- ایرنا- مدیران باشگاه میلان برای هدایت تیم فوتبال خود به سراغ گزینه جالب توجهی رفته‌اند.

به گزارش ایرنا، با توجه به عملکرد نه‌ چندان مطلوب تیم فوتبال آث میلان، بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند که در پایان فصل پیولی از این تیم جدا خواهد شد و روسونری‌ها سراغ مربی جدیدی برای هدایت تیم‌شان خواهند رفت.

نشریه گاتزتا دلااسپورت حالا در آخرین گمانه‌زنی خود در خصوص نیمکت میلان نام سرخیو کونسیسائو سرمربی کنونی تیم فوتبال پورتو را مطرح کرده است. این نشریه ادعا کرده است با وجود تغییراتی که در بخش مدیریتی باشگاه پورتور رخ داده سرمربی این تیم دیگر حاضر به ادامه همکاری نیست. آندره ویاش بواش که بعد از پینتو ده کوستا به عنوان رئیس اژدها انتخاب شده است قرار است با کونسیسائو در خصوص آینده وی و پورتو جلسه‌ای داشته باشد اما به نظر می‌رسد مربی پرتغالی مصصم به جدایی‌ است. این نشریه در ادامه اعلام کرد کونسیسائو علاقه‌مند به حضور در میلان است و بعد از جدایی از پورتو بلافاصله قرارداد خود با روسونری را امضا خواهد کرد.

گفته می‌شود خورخه مندز نیز اصرار دارد تا این مربی پرتغالی از پورتو جدا شود و به عنوان سرمربی جدید میلان جانشین پیولی شود. نکته جالب توجه این که کونسیسائو پیش از این در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ به عنوان بازیکن لباس اینترمیلان را بر تن کرده بود و در صورت حضور روی نیمکت میلان باید به مصاف تیم سابق خود برود. از طرفی نیز مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیز در تابستان از پرتغال راهی ایتالیا خواهد شد تا لباس اینترمیلان را بر تن کند و با حضور احتمالی کونسیسائو در میلان، این مربی با شاگرد سابق خود رودررو خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha