حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی جذب شد

ارومیه- ایرنا- مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی طی سال گذشته به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکت های تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرح های تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکت ها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

وی اضافه کرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی در آذربایجان غربی اجرایی شده که همه اعضا و ارکان شرکت های تعاونی در کل استان در آن حضور یافته اند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: به همین منظرو بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

نوری گفت: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی نیز طی سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲ هزار تعاونی در آذربایجان غربی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha