۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85464086
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برخورد رونیز با پژو ۲۰۶ در پایتخت یک کشته برجای گذاشت

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85464086
برخورد رونیز با پژو ۲۰۶ در پایتخت یک کشته برجای گذاشت
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ۲ حادثه رانندگی طی چند ساعت اخیر خبر داد و گفت که در این تصادف‌ها، یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور پایتخت، سرهنگ فیروز کشیر روز پنجشنبه از برخورد شدید سواری رونیز با پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ فضل الله خبر داد.

وی گفت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد امروز در مسیر چوب تراش - شیخ فضل الله، یک دستگاه سواری رونیز که در این مسیر در حال تردد بوده با پژو ۲۰۶ برخورد می‌کند که سواری پژو واژگون شده و بر اثر شدت جراحات وارده متاسفانه راننده پژو در دم جان باخت و راننده رونیز هم مصدوم شد.

سرهنگ کشیر ادامه داد: بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ حاکی است که این حادثه به علت رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده رونیز رخ داده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: رعایت حق تقدم عبور و مرور توسط رانندگان می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز تصادفات جلوگیری کند.

برخورد رونیز با پژو ۲۰۶ یک جان باخته برجای گذاشت

در خبری دیگر، ساعت ۰۶:۵۰ صبح امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق لاین تندرو به کندرو قبل از جهاد، ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه یکی از کامیونت ها واژگون و ۲ نفر مصدوم شدند.

این حادثه بار ترافیکی ایجاد کرد اما با حضور تیم‌های پلیس بزرگراه، ترافیک روانسازی و کامیونت واژگون شده توسط جرثقیل سنگین به محل ایمن منتقل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha