۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85463369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین طرح همیاران آرامش اجتماعی در محله مجاهد قزوین اجرا شد

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی قزوین از هدف‌گذاری طرح همیاران آرامش اجتماعی در ۹ محله آسیب پذیر این استان خبر داد و گفت: نخستین طرح با همکاری دستگاه قضایی و اجرایی در محله مجاهد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ رحیم خامدی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در خیابان مجاهد اظهار کرد: این طرح‌ها در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین استان ما شناسایی و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق وزارت کشور به تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در استان‌ها ابلاغ شد.

سرهنگ خامدی تصریح کرد: ۳۳۰ محله آسیب پذیر در سطح کشور شناسایی شده که از این تعداد ۹ محله در استان قزوین قرار دارد.

این مسوول ادامه داد: تمام روسای پلیس‌های تخصصی از ساعت ۹ صبح تا یک ساعت مانده به اذان مغرب در این مکان برنامه‌ریزی کرده و متناسب با طرح در این محله حضور دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسانی مثل سپاه پاسداران، بسیج، صدا و سیما، آموزش و پرورش، کمیته امداد، ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان جهادی در مساجد این محلات آسیب پذیر آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

به گفته سرهنگ خامدی، برگزاری کلاس‌های پیشگیری از آسیب اجتماعی، تئاتر، میز خدمت، مشاوره پزشکی، تولید محتوای دیجیتال از دیگر برنامه‌های این طرح است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha