۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85463018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای حمایت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فرایند حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای داستانی در استان از سوی این نهاد فرهنگی هنری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، اردوان محمودیان روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

وی گفت: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان چهارمحال و بختیاری منتشر کرده است.

مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به موضوعات این فراخوان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده ایرانی( بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع )، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید و زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه ای است.

محمودیان ادامه داد: فیلم‌سازان استان می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

هنرمندان فیلمساز اهل چهارمحال و بختیاری در سالی که گذشت موفق به کسب عناوین مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha