۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85462821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: زمین برای ساخت ۲۶ هزار واحد  مسکن ملی در کردستان تامین شد

سنندج-ایرنا- استاندار کردستان گفت: از مجموع تعهد ۳۶ هزار واحدی مسکن ملی در سطح استان، تاکنون برای ۲۶ هزار واحد زمین تامین شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ۵۲۰ واحدی مسکن ملی در سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر و با تدابیر اتخاذ شده تا حدود ۲ ماه آینده مابقی تعهد زمین تامین خواهد شد و پس از آن نیز برای تامین مازاد بر تعهد تلاش خواهد شد.

وی افزود: در برخی از شهرهای استان همانند سقز کل زمین تعهد داده شده تامین است و در مرحله تامین زمین برای نیاز مازاد هستیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: هم اکنون در همه شهرهای استان کار ساخت و ساز و تامین زمین طرح در حال انجام است و از دستگاه‌های خدمات رسان و سایر دستگاه‌های مرتبط انتظار می رود انجام کارها را تسریع دهند تا بتوانیم از فصل محدود عمرانی نهایت استفاده را ببریم.

وی یادآور شد: در زمینه اجرای طرح‌های مسکن ملی موضوعات حقوقی هم وجود دارد که عمده مشکلات مربوط به معارضین است و رفع و حل و فصل آن زمان بر است البته مراجع قضایی همراهی خوبی داشته اند و امیدواریم با تداوم این همکاری مشکلات حقوقی باقی مانده برطرف شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha