چمران: اتفاقات جلسه قبل شورا نشان از زنده بودن و پویایی داشت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقات جلسه قبلی شورا (یکشنبه ۹ اردیبهشت) که در آن مباحث و اختلاف نظرهایی بین اعضا و شهرداری درمورد حمل و نقل عمومی پیش آمد، گفت: این اتفاقات معمولی است و نشان از زنده بودن پارلمان شهری و شورا دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز سه شنبه در ابتدای جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: اتفاقاتی در جلسه گذشته افتاد که نشان داد شورا زنده است و برای اینکه اعضا دلشان برای حمل و نقل می تپد، این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این مسائل طبیعی است و یک شورا و مجلس زنده چنین خصوصیتی دارد.

به گفته چمران، ما در شرایط خاص دنیا هستیم به همین دلیل نباید برخی مدارک را رسانه ای و مطرح کنیم زیرا این رفتارها آسیب می رساند و ضرر می رساند.

وی با بیان اینکه این مسائل آسیب می رساند و البته تقصیر شورایی ها نبود، گفت: خدا کند در این قضیه(حمل و نقل عمومی) اتفاق بدی نیفتد.

چمران درمورد برگزاری نمایشگاه اکسپو و کتاب در مصلا هم گفت: ما بارها در این مورد گفته ایم و وظیفه دوستان رسانه ای است که نظرات مردم را در این مورد اخذ کنند.

وی افزود: ابزار قانونی برای این موضوع این است که ما پیگیری کنیم و از طریق مراجع ذیصلاح مثل دادستانی اقدام و با اقای وزیر صمت در این مورد صحبت کردم و قول هایی دادند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: البته همین که نمایشگاه آفتاب را به رسمیت شناختند خوب است و باید این نمایشگاه را تقویت کنیم تا در روال طبیعی، نمایشگاه ها در این مکان برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha