تجمع جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

سبزوار- ایرنا- اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روز دوشنبه در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان آمریکا و کشورهای اروپایی در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین تجمع کردند.

به گزارش ایرنا در این تجمع که در گلزار لاله گمنام واقع در مسجد پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد؛ شرکت کنندگان با سردادن شعارهای اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی حمایت کردند.

مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این تجمع گفت: به لحاظ تحولات منطقه و جهان و با توجه به امانت و رسالت پیام حضرت امام (ره) به جامعه نخبگانی که سپردن این حرکت به جوانان و نوجوانان، که افسران جنگ نرم جمهوری اسلامی هستند، وظیفه ماست که از هر مظلومی در هر کجای جهان حمایت کنیم.

تجمع جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیرش دانشجویان آمریکا

حجت الاسلام علی دین پرور با اشاره به ظلم سنگین وارد شده به مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: این کشورهای مستکبر گروه های مظلوم فلسطینی را جزو تروریست ها قلمداد می کردند، اما امروز مردم، اساتید و دانشجویان همین کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که فلسطینی ها نه تروریست که مظلومند؛ به همین دلیل پا به صحنه اجتماع گذاشته و به جنایات وارده علیه مردم غزه و فلسطین اعتراض می کنند.

وی ادامه داد: علیرغم راه افتادن جنبش اعتراضی اساتید بیدار و دانشجویان کشورهای آمریکا و اروپا در کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند، اما دیدیم که این کشورها نه تنها به آنان آزادی بیان نمی دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می کنند.

وی افزود: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار همراه با دیگر دانشگاه های سطح کشور با این تجمعات و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی" از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کرده و جنایات آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم می کنند.

این مسوول فرهنگی گفت: قطعاً این تجمعات اولین و کوچکترین گام است تا وعده خداوندی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است با ظهور ولی عصر(عج الله) محقق شود.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha