۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85451777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اصفهان: عملیات «وعده صادق»، مُدبرانه بود

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85451777
امام جمعه اصفهان: عملیات «وعده صادق»، مُدبرانه بود

اصفهان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: بنا بر نظرات تحلیلگران و نظامیان غرب، اقدام ایران در اجرای عملیات «وعده صادق»، مُدبرانه بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان و رییسان ارگان‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و بازرسی ارتش استان اصفهان افزود: برخی از تحلیلگران، این تعبیر را بکار بردند که باور نمی‌کردند چنین ضربه‌ای از طرف ایران وارد شود، بنابراین این اقدام را کار بسیار عظیم و با ارزش برشمردند.

وی اظهار داشت: بنظر می‌رسد با اجرای این عملیات، جهشی برای اسلام، مسلمانان و شیعیان بوجود آمده است، زیرا رژیم صهیونیستی انسان‌ها را می‌کُشد، اما این کشتار بنفع آنها نیست و هر کودک شیرخواری که کشته می‌شود، بمبی برای نابودی اسرائیل است.
امام جمعه اصفهان افزود: خداوند با دشمن خود، دین خویش را جلو می‌برد و مردم را بیدار و هوشیار می‌کند و در جنگ غزه بسیاری از مردم کم کم بیدار شدند و فرایند نابود شدن اسراییل نیز همین گونه است.

وی با تقدیر از پیروزی‌های اخیر نیروهای مسلح در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» و دفاع پدافند هوایی ارتش در برابر حمله نمایشی و محدود رژیم صهیونیستی در شرق اصفهان گفت: کار بزرگی که نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق انجام دادند همانگونه که رهبر معظم انقلاب در باره «طوفان‌الاقصی» فرمودند، جبران ناپذیر است، این کار نیز جبران ناپذیر بوده و دشمن هر کاری نیز انجام دهد نمی‌تواند شکست خود را جبران کند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: رژیم صهیونیستی در سال‌های متمادی، اعراب و مسلمانان را از «گُنبد آهنین» خود می‌ترساند و ادعا می‌کرد هیچ کشوری نمی‌تواند به آنها تعرض کند و این مساله را بصورت مکرر تلقین می‌کرد تا حدی که خود نیز آن را باور کرده بود، اما ما با عملیات وعده صادق خود، این باور را درهم شکستیم. .
وی تاکید کرد: کنار هم بودن ارتش و سپاه سبب ساخته شدن سپاه نیز شد و تلفیق بسیار ارزشمندی بین نیروهای مسلح ما بوجود آمد، آنها در همه شرایط و دوران همه با هم فعالیت کردند و دستاوردهای فراوانی بدست آورده‌اند زیرا ارتش و سپاه دلسوز اسلام و انقلاب بوده و می‌دانند کاری که برای خدا انجام شود، ارزشمند است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران، بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این عملیات‌ که با عنوان «وعده صادق» در صدر اخبار قرار گرفت، واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داده بود که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha