۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85445569
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

واحدهای گرانفروش کیش زیر تیغ نظارت

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85445569
واحدهای گرانفروش کیش زیر تیغ نظارت
عکس تزئینی است

کیش- ایرنا- سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نظارت‌های مستمر از اماکن صنفی برای جلوگیری از گرانفروشی افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیم نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت و بازرسی‌ها از مراکز گردشگری و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت اقتصادی در سطح جزیره کیش تشدید یافت.

وی ادامه داد: در همین راستا یک واحد پذیرایی گرانفروش در سطح جزیره به دلیل گرانفروشی پلمب شد.

سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بازرسان و ناظران به صورت گسترده و تمام وقت از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحات دریایی بازدید و صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع صورت می‌پذیرد، افزود: در روند پلمب مراکز پذیرایی ابتدا اخطار پلمب صادر و پس از تعیین وضعیت مواد غذایی در بازه زمانی تعیین شده، واحد صنفی پلمب می‌شود.

وی تمام تلاش ناظران و بازرسان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش را فراهم آوردن شرایط و زمینه‌ عنوان کرد که مهمانان وگردشگران با آرامش و ثبت خاطرات به یاد ماندنی، از زیباییی‌های جزیره کیش بهره‌مند شوند.

ابراهیم نیا خاطر نشان کرد: شماره تلفن۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است و عموم کیشوندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و غیره با سامانه یاد شده تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha