۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85435679
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گرگان: ایران هیچگاه به دام رژیم صهیونسیتی نخواهد افتاد

گرگان- ایرنا- امام جمعه گرگان گفت: رژیم صهیونسیتی با حمایت‌های آمریکا دوام آورده و از آنجایی که نتوانسته در فلسطین و غزه به اهدافش برسد، تلاش دارد تا جنگ دیگری را در خاورمیانه به راه بیاندازد اما ایران هیچگاه به دام رژیم صهیونسیتی نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: مساله فلسطین از دیدگاه رژیم صهیونسیتی و حامیانش تنها یک جنگ داخلی بود و هیچگاه فکر نمی‌کردند که کشورهای مسلمان و حتی تمام کسانی که درک درستی از انسانیت و بشریت دارند، علیه آنان موضع‌گیری کنند.

امام جمعه گرگان گفت: مساله فلسطین، مساله امت اسلامی است و این بنایی که امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کرد، در کشورهای اسلامی عمق بیشتری ‌پیدا کرد.


آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همیشه در همه عرصه‌ها حضور دارند و حضورشان در مقابل این چنین رژیمی همچون جهاد مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: تجاوزات رژیم صهیونسیتی از گذشته با توجه به حضور مستشاران ما در خاک سوریه و عراق وجود داشته و حتی قبل طوفان الاقصی نیز مستشاران ما را به دفعات به شهادت می‌رساندند.

وی اضافه کرد: حمله اخیر رژیم صهیونسیتی به سفارت ایران در سوریه و شهادت هفت نیروی کشورمان، در واقع حمله به خاک ایران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha